سه راه مختلف برای استفاده از کانتینر
 
کلانشهر ایرانی

استفاده های مسکونی:
مسکن مدولاسیون کانتینری یک سیستم تولید کامل را ایجاد می کند. این سیستم برخی از چالش ها مانند کنترل دمای داخلی را به دنبال می آورد. برای حل این چالش، مطالعه ی جهت گیری زمین و طرز اجرای پروژه به منظور استفاده بهینه از آب و هوای محلی و استفاده از لایه های داخلی با عایق حرارتی صدا برای تضمین راحتی کاربر، مهم است. با این حال، مزایایی همچون سهولت نصب و اجرا نیز وجود دارد. در بعضی موارد، هر کانتینر به حداکثر نیم ساعت زمان برای بالابردن نیاز دارد. ساختار جعبه، درها، پنجره ها، سقف، کف ها و دیوارها می تواند به طور کامل به صورت پیش ساخته باشد و به طور قابل توجهی زمان ساخت و ساز را کاهش دهد.

استفاده تجاری یا انستیتویی:
استفاده تجاری و نهادی می تواند از ریتم ساختار مدولار برای ایجاد حرکت بهره مند شود. علاوه بر این، سهولت حمل کانتینرها برجسته شده است، تسهیل حمل و نقل و مونتاژ یک پروژه برای استفاده مجدد در چندین مکان نیز وجود دارد.

زیرساخت عمومی:
کانتینر را می توان با مقادیر کوچک و انواع دیگر ساختارها تکمیل کرد. از طریق استراتژی های طراحی های مختلف می توان از یک عنصر اساسی برای ساخت ساختمان های کوتاه مدت یا ثابت برای استفاده عمومی بهره برد. همانطور که می توان در دو پروژه نهایی زیر مشاهده کرد:

منبع: اتوود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وبلاگ شخصی احمد نجفی دانشجو رشته معماری و شهرسازی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلانشهر ایرانی و آدرس metropolis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار بازدید:

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 21186
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

چاپ این صفحه